Find best restaurants! For business

Cafe Rio Fresh Modern Mexican

Add to wishlist
Add to compare
2595 votes
Open now 7:30AM - 11PM
Updated 2 months ago
Add a photo
160 photos
See the photo of Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Get meat meals at Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Food at Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Meals at Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Cafe Rio Fresh Modern Mexican offers meat meals
The interior of Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Get seafood at Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Order a burger at Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Food at Cafe Rio Fresh Modern Mexican
The interior of Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Check out how Cafe Rio Fresh Modern Mexican looks inside
Food at Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Meals at Cafe Rio Fresh Modern Mexican
Food at Cafe Rio Fresh Modern Mexican

Nicely cooked tortilla soup, pork salads and mexican chicken might be what you need. Get your meal started with great coffee, horchata or lemonade. Guests don't like flija at this restaurant.

Cafe Rio Fresh Modern Mexican is famous for its great service and friendly staff, that is always ready to help you. Prices are found good here. The nice atmosphere is what this place is about. But many clients who use Google didn't grant this spot a high rating.

Best in the city

This award is based on the analysis of multiple factors, including reviews, ratings, and user engagement trends on Restaurant Guru.
Coffee house

Frequently mentioned in reviews

See allLess

Ratings of Cafe Rio Fresh Modern Mexican

Foursquare

(7/10)
1

Google

(3.7/5)
2260

Trip

(3.5/5)
73

Visitors' reviews on Cafe Rio Fresh Modern Mexican

/ 806
Melissa Gold Request content removal
Passed around to at least five different people while trying to make my order through the drive-through due to a language barrier and having to repeat myself several times. Literally felt like I couldn't get a word in edgewise and was continuously cut off. Which fine, but really nerve-racking when inquiring about an allergy. While making the order confirmed several times that I was getting the meal deal. When I got to the window, I was quoted three times the price that I should have been. At the window the theme was the same continuously cut off. And the window slammed in my face while I'm still mid sentence. Even had my tip handed back to me because I wasn't able to finish my sentence when handing my payment in. Reviewed the order in the parking lot. Several things were missing and when leaving after going to get it, it was apparent that they were sure I didn't speak Spanish. I'll leave it at that. The food leaves something to be desired and trust me. I am not picky in the slightest. Quesadillas had maybe a teaspoon of cheese and I am not exaggerating and a quarter cup of meat in each and hit a grill for no more than a minute. Rice is severely undercooked beans have no flavor and my quesadilla was soggy because the lettuce was soaked. So much dressing tasted like cilantro infused mayonnaise. And I'm pretty sure the fresh corn salsa it was just a scoop of the trimmings from everything they had diced that day. When I got home, I would head overlooked that one of the bigger items was still missing. All in all like I said, I'm not picky. I don't like to be this person. We're all out in the streets fighting for our lives right now, but don't spend your precious hard earned money here because the café Rio, we know and love is gone and replaced with whatever this is. Oh, Sidenote, when I went inside to inquire about my missing items, I was very close to pulling the plug on the whole thing upon seeing their workspace. The floor is covered with food And there's cross-contamination all over their counters. Price per person: $10–20 Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
C
3 months ago
We're disappointed to hear about the service you received, Melissa. Your satisfaction is important to us, and we're committed to addressing this with our team to ensure improvements moving forward. We're grateful for your feedback and would appreciate another opportunity to make it right.
Show replies (1)arrow
Spencer Welch Request content removal
We love Cafe Rio, but this location seemed to be lacking in several key areas. Did not get as much food as I used to when coming to this location. The food was good, but not impressed the portion size. Service was very lukewarm. The server seemed annoyed with us as we ordered our food. Not friendly to kids either which made me disappointed with them. Atmosphere was okay. While eating, I noticed that their windows area had dead bugs all around them. Overall, not impressed with the overall location presentation. Would recommend other locations over this one. Food: 2 Service: 2 Atmosphere: 2
C
3 months ago
Thank you for reaching out with the details of your experience, Spencer. We're disappointed by your review and will be sure to address it with our team right away. We hope you return soon for a chance to improve your impression of us.
Show replies (1)arrow
Leslie F Request content removal
Lets see how long you last with the "new menu" and increased prices. $11 for a Quesadilla. That's a tortilla and cheese....$11, and you took away the rice and beans that came with it, just this pathetic plate, for $11, and only the cup of Pico came with it, the other dips didnt. We're done. You dont get my money anymore. Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
C
3 months ago
We appreciate your feedback, Leslie. We're sorry that your last experience didn't meet your expectations. We will pass your comments on to our team in an effort to improve your future visits. Thank you.
Show replies (1)arrow
Mexican, Vegetarian options
$$$$ Price range per person $10-$20
Cafe Rio Fresh Modern Mexican on map
© OpenStreetMaps contributors
550 W 500 S
West Bountiful, Utah, USA
Address
550 W 500 S, West Bountiful, Utah, USA
Features
Delivery Takeaway Сredit cards accepted No booking Wheelchair accessible Parking TV
Opening hours
SundaySun 7:30AM-10PM
MondayMon 7:30AM-10PM
TuesdayTue 7:30AM-10PM
WednesdayWed 7:30AM-10PM
ThursdayThu 7:30AM-11PM
FridayFri 7:30AM-11PM
SaturdaySat 7:30AM-11PM
Report incorrect information

Tasty dishes in West Bountiful

Restaurant features in West Bountiful

Updated on: