Among other Japanese cuisune places to eat at, this restaurant can be one of the best.
Frequently mentioned in reviews
Visitors' reviews on Hon Food
/ 6
Add your review
Ivory Fonda
8 months ago on Google
I am very happy with the food. The taste is really good and nice clean packaging. My 3yo finished whole pack of sushi. Will definitely re-order next time. Meal type: Dinner Price per person: $1–20 Food: 5 Service: 5
Sherwin D
a year ago on Google
Waited 30 minutes past pickup order time with no update. 4 separate workers came to check what my name was. They are running this joint from the back of Okami kitchen, which is obviously taking preference. Food was cold after placing immediately in a insulated bag and driving 8 minutes. I would have rather gone to mcdonalds lol. Meal type: Dinner Food: 2 Service: 1 Atmosphere: 1
H
Response from the owner
a year ago
Hi Sherwin D, Thank you for your feedback. We understand the frustration of waiting that long for a pickup order, and we truly appreciate you sharing your experience. We’ve passed your comments to the store team, and the venue manager will be in touch with you directly as soon as possible to follow up on this. If you’d like to provide any further details, feel free to contact us at info@honfood.com.au. Warm regards, Hon Food Team
Show replies (1)
Bala
a year ago on Google
We ordered the tori katsu don and the kimchi beef don. The katsu don had no sauce, and the kimchi beef was stale and dry. This was our first experience, and we were completely disappointed. We will never return to this place. Management should offer compensation for such poor quality, but unfortunately, there is no contact number available. Meal type: Dinner Price per person: $40–60 Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
H
Response from the owner
a year ago
Dear Bala, Thank you for sharing your feedback, and we apologise for the delayed response. We’re sorry to hear that your experience did not meet expectations. We take all comments seriously and will address the issues you've mentioned with our team to ensure improvements are made. We understand how disappointing it must have been, especially for your first experience with us. To help us look into your specific order and resolve this matter, could you please provide your order details, such as the platform you ordered from, your order number, and contact information? You can reach us at info@honfood.com.au. We hope to have the chance to provide a better experience for you in the future. Warm regards, Hon Food Team
Show replies (1)
All reviews
$$$$
Price range per person
A$1-A$20
Address
3/114-126 Evans St, Sunbury, Victoria, Australia
Features
Сredit cards accepted
Delivery
Takeaway
Wheelchair accessible
Opening hours
| SundaySun | 12PM-2:30PM 5PM-9PM |
| MondayMon | Closed |
| TuesdayTue | 5:30PM-9PM |
| WednesdayWed | 5:30PM-9PM |
| ThursdayThu | 5:30PM-9PM |
| FridayFri | 5PM-9:30PM |
| SaturdaySat | 5PM-9:30PM |
Website
Instagram
@honfoodaus
Report incorrect information