Jersey Mike's Subs

Add to wishlist
Add to compare
46 votes
ClosedOpens at 10AM
Updated 3 months ago
Add a photo
11 photos
Food at Jersey Mike's Subs
The interior of Jersey Mike's Subs
Meals at Jersey Mike's Subs

This fast food guarantees you nicely cooked steaks, philly cheesesteaks and cheese steaks. At Jersey Mike's Subs, you can order food as a takeout. A lot of guests say that employees are pleasant here. If you want to enjoy spectacular service, you should go to this place. The atmosphere of this place is quiet. But this spot is not highly estimated by Google users who assigned it a below average rating.

Ratings of Jersey Mike's Subs

Visitors' reviews on Jersey Mike's Subs

/ 42
danny lease Request content removal
Just went to rantoul location for the first time actually I never had a jersey mike so I was excited to try it i decided to go all out an get the the giant Big Kahuna with extra meat now I'm spending close to 30 bucks for that sandwich im expecting great things my first disappointment as I was leaving after spending 30 bucks the sign on the window said buy a giant sandwich get the second one for 5 bucks how hard would it of been to say sir for 5 more dollors you can get another sandwich that really piss me off I've work in the food industry before that's a no brainer you always trying to make the customer happy at least offer it even if he dont want it it's there jobvto make you feel like a VIP, im very upset they did not offer that , now to the food as i said I paid 30 bucks an ask fo4 extra meat that I paid for the taste was average nothing great I believe it was on the dry side not juicy that would of gave it better flavor, so my 3 big complaints I feel i didnt get double meat the taste was average because on the dry side an a big one should of told me about it could now get the second one for 5 bucks more that last one was huge mistake so base on the 3 negative things I talk about a 3 star is more then generous of a rating actually its closer to 2 stars more i think about it , this was a honest 100%"review, will i ever come back an gave them another chance not sure at least I feel they owe me another sandwich for bucks the deal they should of offer me remember when I said I ask an paid for extra meat when I was paying for it she said the cost it was like 21 bucks I knew she made a mistake an had to remind her I ask for extra meat so she said thank you for reminding me , im a honest person I feel you pay for what you ask for ci could of easy not said nothing an save myself 7 bucks an after going home an being disappointed that it didnt have extra meat an I should of kept my mouth close so im really on the fencecon gaving them another chance I do think they would remember me I did do alot of talking to them trying to be nice but to make this right I feel they should reach out to me to make it right fix it not just say sorry we hope to make it better next time because I tell you there may not be a next time if you get my point Food: 2 Service: 2 Atmosphere: 3
J
4 months ago
Hi Danny, thank you for sharing such detailed feedback about your first experience with us. We truly appreciate your honesty, as it helps us see where we can improve. Regarding the promotion you noticed, we do have a window cling at the entrance that mentions the "buy one giant for full price, get a second for $5 after 5 p.m." deal; because it is advertised on the storefront, our team doesn't typically promote it verbally at the register. We also wanted to clarify our portioning for "extra meat," which is defined as adding half of the standard meat amount rather than "double meat"—we know that can be a bit confusing! We're sorry that your sub didn't live up to the high expectations you had, and we’d love the chance to make this right. Please reach out to us at sophie@samcosubs.com so we can address your concerns directly and ensure your next visit is a much better one.
Show replies (1)arrow
Donald Spenard Request content removal
Lady was rude on the mic sounded like she didn’t want to be there, and then I buy a 3 pack of cookies for my nephews and drive 15 miles home and there not in the bag. It’s a Monday there were only 2 customers inside and it wasn’t busy. Bad service and bad attitudes. Food: 4 Service: 1 Atmosphere: 1
J
4 months ago
Hi Donald, thank you for bringing this to our attention. I am sincerely sorry for the poor experience you had at our store, specifically regarding the attitude you encountered and the missing cookies for your nephews. We clearly fell short on both service and accuracy, which is not the standard we strive for. Please know that we are reviewing our staffing for that shift and will be having a direct conversation with the team regarding our customer service expectations. We appreciate your feedback and hope to have the chance to provide you with a much better experience in the future.
Show replies (1)arrow
Tony Escobar Request content removal
I came here back-to-back days (in town for soccer tournament). The staff here were courteous and the food is good. But they overcharged me both days. I asked for the posted #2 Boardwalk special (which is $10.99). I didn’t get a receipt the first time, but the total was way higher than it should have been. I didn’t have the time to change it. But next day was the same with a different server. I don’t think they know there is a special, or perhaps they are instructed to ignore it. Either way, be very specific and double check with them at the counter! (They also forgot to add mayo to our Mike’s Way, which is the most important ingredient!) Meal type: Lunch Price per person: $10–20 Food: 4 Service: 3 Atmosphere: 5
J
5 months ago
Hi Tony, thank you for choosing us while you were in town for the soccer tournament! We’re glad to hear you enjoyed the food and found our team courteous, but we sincerely apologize for the pricing errors on your #2 Boardwalk Special and the missing mayo. This is certainly not the experience we want for our guests. I will be reaching out to our General Manager immediately to look into this and ensure our team is properly trained on our current promotions. We appreciate you bringing this to our attention and hope you had a great tournament!
Show replies (1)arrow
$$$$ Price range per person $10-$20
812 Broadmeadow Rd Ste 100
Rantoul, Illinois, USA
Address
812 Broadmeadow Rd Ste 100, Rantoul, Illinois, USA
Features
Сredit cards accepted Delivery Takeaway No booking Wheelchair accessible
Opening hours
SundaySun 10AM-9PM
MondayMon 10AM-9PM
TuesdayTue 10AM-9PM
WednesdayWed 10AM-9PM
ThursdayThu 10AM-9PM
FridayFri 10AM-9PM
SaturdaySat 10AM-9PM
Instagram
@jerseymikes
Report incorrect information

Tasty dishes in Rantoul

Restaurant features in Rantoul

Updated on: