Noodlebox

Add to wishlist
Add to compare
80 votes
ClosedOpens at 11AM tomorrow
Updated 9 days ago
Add a photo
12 photos
Ramen at Noodlebox
Paella at Noodlebox
The exterior of Noodlebox
The interior of Noodlebox

Order the menu of Thai cuisine at this restaurant. But people rate Noodlebox below average on Google.

Frequently mentioned in reviews

Ratings of Noodlebox

Google

(3.2/5)
76

Trip

(5/5)
2

Visitors' reviews on Noodlebox

/ 73
Nelson Faustino Request content removal
On Aug 10-2026 at 7:15pm, I attempted to place an online order (Mill Bay location) for my family and the mobile app deferred my order until the next day. I then checked the posted restaurant hours and found that closing time was at 8:00pm. I then proceeded to place a couple of phone calls and there was no answer. This is not the first time that this has occurred. We have frequented this location in the past and have been very pleased with the quality of food. We also understand that sometimes there are unforeseen circumstances, but felt it was worth bringing this to the attention of management. Food: 5 Service: 2 Atmosphere: 3 Order type: Takeaway Meal type: Dinner Price per person: $20–30
N
2 months ago
Hello Nelson,Thank you for taking the time to share your feedback and, most importantly, for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience this caused you and your family.We truly appreciate your continued support of our Mill Bay location and are glad to hear that you've been pleased with the quality of our food in the past.We are planning to extend our store hours on Thursdays and Fridays, which should provide more flexibility for our customers. We will also make every effort to ensure that any unexpected closures or changes to our hours are promptly reflected on our Google page so customers can check the most up-to-date information before visiting or ordering.We are sorry for the inconvenience we caused and appreciate your patience and understanding.Thank you again for giving us the opportunity to improve. We hope to serve you and your family soon!
Show replies (1)arrow
YASH Request content removal
I tried the Butter Chicken at Noodle Box and was pleasantly surprised. The curry was rich, creamy, and full of flavour, with just the right balance of spices. The chicken was tender, the rice paired perfectly with the sauce, and the naan was a great addition for soaking up every bite. It was a satisfying, comforting meal with generous portions. I'll definitely be ordering this dish again! Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5 Order type: Dine in Price per person: $10–20
N
2 months ago
Thanks so much, Yash!We're always working to improve every part of the experience by listening carefully to the feedback and concerns our customers share with us.Dishes like Butter Chicken (portion sizes/consistency), Pad Thai, and Rice Noodles can be especially challenging to get just right every time, so it's incredibly rewarding to hear that you enjoyed them. Your feedback reassures us that we're moving in the right direction.Your 5-star review truly means a lot to our entire team. Thank you for your support, and we look forward to serving you again soon!
Show replies (1)arrow
Vinny 88 Request content removal
I used to frequent the original Noodlebox on West 4th Avenue in Vancouver, and it was fantastic. Their Pad Thai was my favourite, and it kept me coming back. Unfortunately, the Mill Bay location feels like a typical franchise focused on maximizing profits rather than serving great food. The quality just isn’t the same. My order took 25 minutes despite there only being a couple of customers in the restaurant, and the food tasted like it was made with pre-cut, frozen ingredients. The portions were small, especially considering the high prices. The service was polite enough, but being prompted for a tip after a long wait and a disappointing meal left a bad impression. This location simply doesn’t live up to what made the original Noodlebox special. For the price, I expected much better quality, fresher food, and larger portions. Unfortunately, I won’t be returning. Food: 1 Service: 2 Atmosphere: 2
N
3 months ago
Hello Vinny, I checked on your order details and we couldn't identify it. Please send a rough timeline of your order. Apologies we did not meet your expectations. but to be clear we never use frozen veggies with our dishes. We pre-cut whole vegetables and pre cooked meat as per standards to be used with our dish preparation.Please share your order details at nbxmillbay@gmail.com. I will look at the order and how it was prepared and respond back to you. Thanks for giving us a try.
Show replies (1)arrow
$$$$ Price range per person CAD 10-CAD 20
2720 Mill Bay Rd #110
Mill Bay, British Columbia, Canada
Address
2720 Mill Bay Rd #110, Mill Bay, British Columbia, Canada
Features
Wheelchair accessible
Opening hours
SundaySun 11AM-8PM
MondayMon 11AM-8PM
TuesdayTue 11AM-8PM
WednesdayWed 11AM-8PM
ThursdayThu 11AM-8PM
FridayFri 11AM-8PM
SaturdaySat 11AM-8PM
Report incorrect information

Restaurant features in Mill Bay

Updated on: