The Indian menu attracts visitors looking for a new experience. It's time to try tasty chicken biryani, butter chicken and lamb curry. The whole impression won't be complete without mango lassi that is good here.
This restaurant is well known for its great service and friendly staff, that is always ready to help you. Also, clients recommend Rama’s Foods because of adequate prices. You might pay your attention to the calm atmosphere. This place has received Google 4.5 according to the guests' opinions.
Frequently mentioned in reviews
See allLess
Visitors' reviews on Rama’s Foods
/ 199
Add your review
Jacob Becker
25 days ago on Google
Excellent quality, authentic and unbeatable service. Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
sai vamsi
27 days ago on Google
I had a very disappointing experience here, especially with the masala chai. I traveled almost 20–30 miles specifically to visit this place and even called ahead before coming. The chai was so bad that I couldn’t even drink it. When I went to the counter to politely show them the chai and explain the issue, the experience became even worse. The lady at the counter was extremely rude and started asking me where I was from and what language I spoke. Instead of listening to my concern, she simply told me, “This is how chai will be here.” I found the way she spoke to me very disrespectful and saying you only need money to refund instead saying to how she can correct. What bothered me even more was her attitude and the way she reacted. She spoke to me in a very dismissive and condescending manner, almost as if a customer’s concern did not matter at all. The way she carried herself and responded made me feel like I was beneath her just for questioning the quality of the chai. It was completely unnecessary and made an already disappointing experience much worse. Today happens to be my birthday, and I came here hoping to enjoy a nice cup of masala chai. Instead, the interaction at the counter completely ruined the experience and left me very upset. Based on my experience, I personally would not recommend coming here for chai or coffee. The quality of the drink was disappointing, but more importantly, customers/people should be treated respectfully when they raise a genuine concern. UPDATE — Response to the owner: I saw your response, and I’m honestly even more disappointed. You chose to focus on the fact that I ordered one $2.99 tea and asked for two empty cups to share it with my parents. Whether I order one tea or ten is my choice as a customer. Does ordering one tea somehow justify the quality of what was served or the way I was treated? My complaint was never about $2.99, and refunding $2.99 does not address what actually happened. My concern was the quality of the chai and, more importantly, the way you spoke to me when I raised the issue, including asking where I was from and what language I spoke. Your response still does not acknowledge or apologize for the way I was treated. Instead, bringing up how much I spent and that I shared the tea with my parents feels dismissive. Every customer deserves the same quality and respect, whether they spend $2.99 or $299. Food: 1 Service: 1 Order type: Dine in
R
Response from the owner
28 days ago
Very disappointing as a customer like you coming with parents ordered small $2.99 cup of tea and 2 empty cups to share with ur parents Hapoy Birthday. You tried the tea and also got the refund $2.99 back . Good luck & God bless you .
Show replies (1)
Mitchell Nadolski
a month ago on Google
Rama’s Foods are the only foods for me. She had run out of something and came up with a great idea for a dosa entree with sambhar. Amazing. Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5 Order type: Dine in Meal type: Lunch Price per person: $10–20
All reviews
Address
104 W Towne Mall, Madison, Wisconsin, USA
Features
Takeaway
Сredit cards accepted
No delivery
Wheelchair accessible
Opening hours
| SundaySun | 11AM-6PM |
| MondayMon | 10AM-8PM |
| TuesdayTue | 10AM-8PM |
| WednesdayWed | 10AM-8PM |
| ThursdayThu | 10AM-8PM |
| FridayFri | 10AM-8PM |
| SaturdaySat | 10AM-8PM |
Website
Report incorrect information