Starfish Restaurant, Tarbert
Permanently closed
The spot is permanently closed.
There are similar establishments nearby:
The Red Herring Seafood Restaurant
$$$$
#1 of 14 restaurants
59 yd from Starfish Restaurant, Tarbert
Closed until 12PM
Stonefield Castle Hotel and Barmore Bistro
$$$$
#4 of 14 restaurants
1.9 mi from Starfish Restaurant, Tarbert
Closed until 12:30PM
Seabed Restaurant
$$$$
#2 of 14 restaurants
25 yd from Starfish Restaurant, Tarbert
Closed until 5:30PM
Loch Fyne Fish Bar
$$$$
#5 of 10 pubs & bars
45 yd from Starfish Restaurant, Tarbert
Closed until 12PM
Permanently closed
Tarbert Castle is what you should see after having a meal at Starfish Restaurant, Tarbert. A number of visitors of this bar state that good scallops, sea bass and oysters are served here. It's time to try tasty ginger pudding, vanilla ice cream and Pavlova. Order the delicious whiskey, chardonnay or white wine offered here. This place is famous for great tonic, coffee or tea.
Children can select dishes from the kids' menu. Many guests point out that the staff is appealing at Starfish Restaurant, Tarbert. Prompt service is something clients agree upon here. Pay low prices for eating at this place. You will definitely like the cozy atmosphere and cute decor. Google gives it 4.6 so you can choose this spot to have a good time here.
Frequently mentioned in reviews
See allLess
Visitors' reviews on Starfish Restaurant, Tarbert
/ 325
Add your review
Alys Turnbull
2 years ago on Google
The food was absolutely amazing! My partner and I shared the scallops and the Cullen Skink and then for main I had the mussels and my partner had the pan fried Skate Wing. All was a 10/10. In addition to the amazing food, the staff were supper friendly, welcoming and attentive. I would 100% recommend if you come to Tarbert. Service: Dine in Meal type: Dinner Price per person: £10–20 Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
Reinoud Hofsink
2 years ago on Google
The dessert was delicious, the rest not at the same level. If you want to call yourself the best fish restaurant, you have to make it happen. A disappointing experience, booked in time, place in consultation with the restaurant. This felt like quickly turning out everything the chef wants to take home. The appetizers arrived and the main course arrived at the same time. The main course is both a variation on fish and chips, quite greasy and not well done. Given the haste of the restaurant, we left it at that. The dessert was delicious Food: 2 Service: 3 Atmosphere: 4
S
Response from the owner
2 years ago
Dear Reinoud, thank you for your feedback. We are claiming to be the best seafood restaurant in town and we do make it …Dear Reinoud, thank you for your feedback. We are claiming to be the best seafood restaurant in town and we do make it happen, the vast majority of the times. Also Brazil national football Team occasionally loses a match or two, but one needs looking at the whole picture rather the single occasion. Of course we wish we could make happy the 100% of our customers 100% of the times, but we are not floating in mid-air just yet. In your case we've got it wrong and we raise our hands: apologies. We pride ourselves in our fish and chips and to hear that our star dish was a let down does not sit down well with us at all. Thanks to your comment though, we now know precisely what went wrong so we thank you because we'll avoid making the same mistake again in the future. My only regret is that I'd really love to make you try what our fish and chips is normally like, but I guess you are based a little too far for that. Thank you again and Best Regards. AndreaMore
Show replies (1)
Sharon Her
2 years ago on Google
Great service & decent seafood but when the manager brusquely told us we couldn’t order dessert because they wanted our table, we realized we picked the wrong place for dinner in an otherwise charming & welcoming town - I want to note, we were not told at any time, there was a time limit for our seating. We understand that Saturday nights are busy, and if we were told there was a hard out we would’ve clearly respected it. When we left there was no one waiting. It made me wonder if it was how we were dressed or perhaps my ethnic background that got us booted. I really hate giving one star ratings, but when the manager insists on “misremembering” the facts, (we were not told at any point during our experience that there was a time limit to our table) well, that’s an indication of a more endemic problem. Food: 3 Service: 5 Atmosphere: 2
S
Response from the owner
2 years ago
Dear Sharon, your comments are completely unfair and you have to realise that they nevertheless affect our efforts to always do the best job we can. You have turned up at the door on a fully booked Saturday night, asking for a table for 2. You were told that we were fully booked but we could accommodate you if you agreed to vacate the table within a certain time, when we had to make it available for someone who took the trouble to book it. You agreed to these conditions, yet you decide to go away and leave a poor review. Thanks to people like yourself, I will think twice next time before agreeing to accommodate someone with no booking on a busy evening. Regards, The Brusque Manager P.S. Following the edit of the first review: this is just to make the point that there is no dress code whatsoever for the restaurant. Furthermore, playing the racist card just doesn't hold water: I am a foreigner myself, had my fair deal of hardship because of it and wouldn't dream of passing it on. We would simply not dare to give a table with less than 2-hours dining time without making it very clear first: it is our policy and we live by it. The fact that there was yet no one waiting means nothing: we know our reservation book, we know when our bookings are about to arrive and we make sure we have the table ready for them. I am sure Ms Sharon, if you booked too, you would have appreciated that we did.
Show replies (1)
All reviews
© OpenStreetMaps
contributors
Address
Castle St, Tarbert, Scotland, United Kingdom
Features
Outdoor seating
Сredit cards accepted
No delivery
Takeaway
Booking
Wheelchair accessible
Opening hours
| SundaySun | 5PM-8:30PM |
| MondayMon | 5PM-8:30PM |
| TuesdayTue | 5PM-8:30PM |
| WednesdayWed | 5PM-8:30PM |
| ThursdayThu | Closed |
| FridayFri | 5PM-8:30PM |
| SaturdaySat | 5PM-8:30PM |
Website
Instagram
@starfishtarbert
Report incorrect information